Automobile de neuitat simboluri ale unei epoci trecute
ModelE detaliatE și exclusive la scară 1:24
Dimensiunile generoase și atenția la cele mai mici detalii au făcut posibilă realizarea de modele foarte îngrijite, care evocă cu mare realism și precizie toate mașinile care au făcut istorie în industria auto din România și din Europa de Est.
Fiecare exemplar al colecției tale a fost creat special din inițiativa noastră editorială, fiind rezultatul unei cercetări atente din partea specialiștilor noștri. Disponibilă pentru prima oară la vânzare, la chioșcurile de presă, la scară 1:24, una dintre machetele cele mai iubite de modeliști, reprezintă un exemplar exclusiv, care va contribui la realizarea unei colecții de invidiat!
Caroserie din metal
Realizată prin tehnica de turnare sub presiune, cea mai prestigioasă metodă de modelare din lume, caroseria modelelor din prezenta colecție este lucrată din aliaj de metal. Detaliile interioare precum și alte părți ale acestui exemplar sunt realizate din material plastic.
CÂTEVA MODELE ALE COLECȚIEI
dacia 1300
Automobilul care i-a cucerit pe români, un adevărat star al uzinei românești, a fost produs începând din 1969, datorită acordurilor cu compania franceză Renault. Dezvoltând gama și parametrii acestui model, fabricat în mod neîntrerupt până în 2004, Dacia s-a afirmat ca un producător original și independent. Un model clasic, de nedepășit.
aro 240
O mașină de teren care a demonstrat cât de bine inginerii români au învățat lecția, mai întâi de la americanul Jeep Willys și apoi de la italianul Fiat Campagnola, în realizarea acestui model. Tocmai de la aceste mașini se inspiră acest 4x4 „dur și pur”.
Un automobil de referință în istoria industriei auto din România, un model care nu poate lipsi din colecția ta.
lada 1200
Marea fabrică de automobile VAZ a fost deschisă la Togliatti, în vechea URSS, în 1970. În același an, sub licența italiană Fiat, începea producția modelului 2101 (Lada 1200), versiunea sovietică a modelului Fiat 124. „Zhigulì”, cum a fost supranumit la scurt timp de la fabricare de către ruși, a fost imaginea succesului comercial din țările Europei de Est, însumând peste patruzeci de ani de strălucită carieră.
skoda 100 l
Fabricată în Cehoslovacia între 1969 și 1974, a fost una dintre cele mai cunoscute mașini din Europa de Est în anii 1970. Datorită simplității și robusteții sale dar și prețului foarte competitiv, succesorul modelului de succes 1000 MB, s-a răspândit în multe țări și în special în Regatul Unit.
Modelul este o reproducere minuțioasă a versiunii de lux L, într-o frumoasă culoare albastră.
GAZ M21
Mașina considerată un simbol al clasei mijlocii rusești a fost asamblată pe liniile uzinei Gorki între anii 1956 și 1970. De-a lungul anilor, interesul manifestat pentru achiziționarea acestei mașini, a dat naștere înzestrării ei cu echipamente speciale și inovații tehnologice specifice. Mașina GAZ 21 a fost fără îndoială mașina simbol a anilor ’60 fiind folosită pe scară largă și în producția.